O nas

Ania i Sebastian
My, czyli rocznik 80-ty. Przeżyliśmy upadek komuny, Muru Berlińskiego oraz wybuch w Czarnobylu... Pasjonujemy się górskimi wędrówkami - od najmłodszych lat wędrowaliśmy po górach tyle, że osobno :) Od roku 2005 wędrujemy razem i po górach i przez życie. Od tego czasu odbyliśmy wspólnie kilkadziesiąt mniejszych i większych wypraw górskich (po górkach i pagórkach). Chodzimy z kijkami, gdyż uprawiamy trekking klasyczny. W 2010 roku postanowiliśmy podzielić się naszym hobby oraz wiedzą (którą ciągle pogłębiamy) z Wami i założyliśmy tegoż bloga :) Staramy się przekazywać Wam rzetelną i sprawdzaną w wielu źródłach wiedzę, dlatego piszemy o tym, gdzie byliśmy, a nie o tym, gdzie chcielibyśmy być.... Od wielu lat czynnie uczestniczyliśmy w działalności Koła PTTK Buczkowice, a obecnie musieliśmy tę działalność zawiesić, gdyż na ten czas mieszkamy poza granicami kraju. Co nie znaczy, iż zawieszamy odwiedziny polskich pasm górskich - nic bardziej błędnego, kolejne wyprawy już zaplanowane, a my już jesteśmy spakowani. Kierunek polskie góry :) W roku 2012 dołączyliśmy do facebook'a, gdzie również możecie nas znaleźć.

W 2012 dołączył do nas nowy górski pasjonat o imieniu Jakub. Zdobył już między innymi Babią Górę, Kasprowy Wierch, Giewont, Sarnią Skałę, Skrzyczne, Kotarz, Błatnią, Grojec oraz odwiedził Dolinę Białej Wody, Jaskinię Malinowską, Czarny Staw Gąsienicowy oraz Chatę Wuja Toma - choć jeszcze o tym nie ma pojęcia :)

Dziękujemy Wam, że zaglądacie na naszego bloga i przysyłacie swoje uwagi, wskazówki i komentarze, które są dla nas bardzo cenne. Staramy się cały czas rozbudowywać bloga, by to górskie miejsce w sieci było jak najbardziej przyjazne dla Was i byście mogli znaleźć tutaj wszystkie potrzebne Wam informacje.